وب سایت فربیلد

شرکت مهندسی فـردیـد بنـای مـانـدگـار

www.FardidBanaMandegar.ir

رتبـه یـک انـبـوه ســازی

مـدیـریـت و اجـرا

از طـراحـی تا اجـرا

  • امکان سنجی پروژه و ارائه طرح توجیهی
  • طراحی معماری
  • طراحی سازه
  • طراحی تاسیسات
از طراحی تا اجرا با شرکت فردید بنای ماندگار

نرم افزارهای معماری و طراحی هوش مصنوعی

نرم افزار Visoid

نرم افزار Visoid

نرم افزار Veras  از شرکت evolvelab

نرم افزار Veras از شرکت evolvelab

نرم افزار Transcend

نرم افزار Transcend

نرم افزارTestFit

نرم افزارTestFit

نرم افزار Stable Diffusion از شرکت Stability AI

نرم افزار Stable Diffusion از شرکت Stability AI

نرم افزار Skema

نرم افزار Skema

نرم افزار Scout از شرکت  Asseter.ai

نرم افزار Scout از شرکت Asseter.ai

نرم افزار qbiq

نرم افزار qbiq

نرم افزار PromeAI

نرم افزار PromeAI

نرم افزار NovArch AI

نرم افزار NovArch AI

نرم افزار MyArchitectAI

نرم افزار MyArchitectAI

نرم افزار Morphis از شرکت EvolveLAB

نرم افزار Morphis از شرکت EvolveLAB

نرم افزار mnml.ai

نرم افزار mnml.ai

نرم افزار Midjourney

نرم افزار Midjourney

نرم افزار Maket

نرم افزار Maket

نرم افزار LookX AI

نرم افزار LookX AI

نرم افزار Laiout

نرم افزار Laiout

نرم افزار Kolega.Space

نرم افزار Kolega.Space

نرم افزار Kaedim

نرم افزار Kaedim

نرم افزار Interior AI

نرم افزار Interior AI

نرم افزار Hypar

نرم افزار Hypar

نرم افزار Hektar

نرم افزار Hektar

نرم افزار Gaia: مخفف کلمه Generative AI Architect

نرم افزار Gaia: مخفف کلمه Generative AI Architect

نرم افزار Finch

نرم افزار Finch

نرم افزار DALL•E /  بخشی از  نرم افزارهای شرکت OpenAI

نرم افزار DALL•E / بخشی از نرم افزارهای شرکت OpenAI

نرم افزار Coohom

نرم افزار Coohom

نرم افزار CONIX.AI

نرم افزار CONIX.AI

نرم افزار Autodesk Forma

نرم افزار Autodesk Forma

نرم افزار ArkoAI

نرم افزار ArkoAI

نرم افزار ARK

نرم افزار ARK

نرم افزار ARCHITEChTURES

نرم افزار ARCHITEChTURES

نرم افزار Aino

نرم افزار Aino

 Adobe Photoshop

Adobe Photoshop

پنج متد برتر در مدیریت اداری دارائیها و تاسیسات برای سال 2022

Top Five Trends in Facilities Management for 2022

مهندس مارال شایق دوشنبه, 14 شهریور,1401

با ادامه گسترش فعالیتها به سطح پر مشغله قبل از کووید، متدهایی برای کمک به بهبود کارایی و عملکرد در حال ظهور است تا کمبود نیروی ملی کار و افزایش هزینه های انرژی را بهبود دهد. این تغییرات اقتصادی ، همچنان رویکرد مدیرانی را که بر داراییهای بزرگ نظارت می کنند، تغییر می دهد. آنها همچنان دنبال تقاضای بیشتری از فناوری و منابع برای تحقق اهداف کاهش مصرف انرژی و اثر کربن می باشند. برای شناخت بیشتر در مورد این عوامل و راه حل های بالقوه، به خواندن پنج روش برتر در مدیریت تاسیسات ادامه دهید.
متد 1: فناوری ساختمان هوشمند
اینترنت اشیاء (IOT)  حسگرها و دستگاه‌های هوشمند آنلاین ، حجم عظیمی از داده‌ها را فراهم کرده‌اند تا با برنامه ریزی آنها  تجهیزات را از نظر مصرف انرژی و کاهش اثرات کربن به روشهای پیشگیرانه و خودکار مجهز کنند . IDC پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2025 بیش از 41.6 میلیارد دستگاه آنلاین وجود داشته باشد که به کارمندان می‌گوید چه فضاهای تفریحی و سبز در دسترس است یا حتی به مدیران کمک می‌کند تا فضای آینده را پیش‌بینی و با تغییر شرایط، مسائل پیش رو را هموارتر نمایند.
متد 2: افزایش ایمنی و کارایی
گسترش فناوری ساختمان های هوشمند به زودی باعث  مزایای بیشتری خواهد شد،  مانند:
1 - هشدارهای پویا برای عدم ایجاد حادثه ناشی از برخورد با موانع و برقراری ارتباط با وسایل ایمنی بصورت لحظه ای .
2 - درگاه های تعمیر و نگهداری خودکار در آن واحد.
3 - تنطیم میزان سطح رفاه کارمند و مشتری از نظر دما، نور خورشید و محیط بهینه شده 
4 - مدیران برنامه ریزی تأسیسات می‌توانند به یک مشاور‌ چند منظوره برای بهینه‌سازی مصرف آب، برق، گاز و روشنایی برپایه نیاز و قیمت گذاری بازار تبدیل شوند.
متد 3: برون سپاری نیروی کار
برون سپاری اکنون در چندین منطقه از جمله اروپا، خاورمیانه و آمریکای شمالی از 50 درصد کل بازار فراتر رفته است. فقدان کارگر در مدیریت تاسیسات و فضای تعمیر و نگهداری، برون سپاری (از نظر اتوماسیون و تعمیر و نگهداری از راه دور) را به رقیب قدرتمندی در برابر نیروی کار تبدیل کرده است. از آنجایی که امکانات بیشتری به سمت فناوری ساختمان های هوشمند روی می آورند، تقاضای اتوماسیون و ارائه دهندگان تعمیر و نگهداری از راه دور شکاف های کمبود کارگر را عمدتا پر می کنند.
متد 4: فضاهای اداری انعطاف پذیر
در ماه ژانویه، نظرسنجی PwC نشان داد که 31 درصد از مدیران کسب و کار اغلب پیش بینی می کنند فضای اداری خود را کوچک کنند، در حالی که 56 درصد قصد دارند فضای اداری خود را گسترش دهند. کاهش مساحت فضای کارمندانی که در دفتر کار نمی کنند را می توان با افزایش فاصله میزهای کاری  و طراحی و چیدمان فضای اداری بهتر برای بهبود کارآیی شاغلین تمام وقت جبران کرد.
متد 5: هتلینگ اداری
شاهد افزایش هتلینگ اداری خواهید بود. با توجه به اینکه 82 درصد از شرکت ها برای ارائه کارهای ترکیبی برنامه ریزی می کنند، افرادی که به صورت پاره وقت در دفتر خواهند بود، نیازی به میز کار دائمی ندارند. با یک فضای کاری اختصاصی که هزینه ای اجاره آن در حدود 8000 دلار در سال است، شرکت ها این فضاهای خالی ناشی از کارمندان پاره وقت دو تا سه روز در هفته را هدر نمیدهند و میتوانند از این فضاها برای هتلینگ سایر کارمندها استفاده نمایند. هتلینگ اداری افزایش خواهد یافت و کارمندان میزهای خود را بر اساس تقاضا اختصاص خواهند داد.
 

لینک منبع

مطالب مرتبط

افراد دارای مهارت در این زمینه

در صورتی که در این زمینه تخصص یا مهارتی دارید، پس از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مشخصات شخصی ، پروفایل خود را به لیست زیر اضافه نمایید .

نظر دهيد