www.FardidBanaMandegar.ir
مـدیـریـت و اجـرا
نرم افزارهای معماری و طراحی هوش مصنوعی
نرم افزار Visoid
نرم افزار Veras از شرکت evolvelab
نرم افزار Transcend
نرم افزارTestFit
نرم افزار Stable Diffusion از شرکت Stability AI
نرم افزار Skema
نرم افزار Scout از شرکت Asseter.ai
نرم افزار qbiq
نرم افزار PromeAI
نرم افزار NovArch AI
نرم افزار MyArchitectAI
نرم افزار Morphis از شرکت EvolveLAB
نرم افزار mnml.ai
نرم افزار Midjourney
نرم افزار Maket
نرم افزار LookX AI
نرم افزار Laiout
نرم افزار Kolega.Space
نرم افزار Kaedim
نرم افزار Interior AI
نرم افزار Hypar
نرم افزار Hektar
نرم افزار Gaia: مخفف کلمه Generative AI Architect
نرم افزار Finch
نرم افزار DALL•E / بخشی از نرم افزارهای شرکت OpenAI
نرم افزار Coohom
نرم افزار CONIX.AI
نرم افزار Autodesk Forma
نرم افزار ArkoAI
نرم افزار ARK
نرم افزار ARCHITEChTURES
نرم افزار Aino
Adobe Photoshop
اطلاعات اخیر منتشر شده توسط اداره سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که فروش خانه های نوساز بین ژوئن 2019 تا ژوئن 2020 و ژوئن 2020 تا ژوئن 2021 19.4 درصد کاهش داشته است. اگرچه بسیاری از این افت ها در خرید را می توان به افزایش هزینه های مصالح ساختمانی (به ویژه چوب) و نیروی کار که هزینه خانه های نوساز را افزایش می دهد نسبت داد، متخصصان ساخت و ساز مسکونی هنگام مبارزه با این رکود در فروش خانه های جدید باید به عواملی توجه کنند که می توانند آنها را کنترل کنند.
یکی از این عواملی که سازندگان خانه تحت کنترل مستقیم خود دارند، ساخت خانه هایی است که دقیقاً همان چیزی است که خریداران در سال 2022 به دنبال آن هستند. یکی از مزایای خانه های نوساز این است که می توان آنها را با توجه به نیازهای فعلی مردم ساخت و شرکت های ساختمانی مسکونی باید سعی کنند تا حد امکان از این مزیت استفاده کنند. در این مقاله، در مورد آنچه خریداران در حال حاضر در خانه های خود می خواهند و این که چگونه سازندگان خانه می توانند این خواسته ها را در برنامه های ساخت و ساز خود بگنجانند، بحث خواهیم کرد.
فضا برای کار در خانه
اگرچه دورکاری اجباری به پایان رسیده است، اکثریت نیروی کار همچنان می خواهندحداقل دو روز در هفته از خانه کار کنند. این امر منجر به کاهش تقاضا برای خانههای با پلان بازتر و افزایش تقاضا برای خانههایی با اتاقهای کوچکتر شده است تا ساکنان بتوانند فضاهای فیزیکی جداگانه برای زندگی شخصی و کاری داشته باشند. به طور خاص، تقاضا برای خانه هایی با یک یا دو اتاق کوچکتر "جعبه ای" که می توانند به راحتی به فضای اداری تبدیل شوند، افزایش یافته است. در حالت ایدهآل، این اتاقها باید پنجرههایی رو به شرق داشته باشند تا نور صبح بتواند وارد اتاق شود (زیرا افراد بیشتر وقت خود را بین ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر در آنجا میگذرانند) و دارای پریز برق کافی برای راهاندازی چند دستگاه به طور همزمان باشند. دور بودن این اتاق از فضاهای نشیمن بزرگتر نیز یک امتیاز است زیرا تضمین می کند که اتاق(ها) در طول روز ساکت می مانند.
سوال واضحی که مطرح میشود این است که چگونه میتوانیم این اتاقها را بدون بزرگتر کردن خانهها و در نتیجه گرانتر کردن آنها اضافه کنیم؟ پاسخ این است که باید از فضای عمومی زندگی کم شده و به این فضاها اضافه شود. گزارش سال 2021 بینش خریداران مسکن بانک آمریکا نشان میدهد که بیش از نیمی از خریداران جوان میگویند که اجتماع اطرافشان مهمترین عامل درانتخاب خانه است. این نشان می دهد که احتمالا به عنوان پاسخی به استفاده از خانه به عنوان محل کار، مردم در سال های آینده تمایل بیشتری به معاشرت در خارج از خانه خود خواهند داشت. بنابراین، مناطق زندگی مشترک بزرگتر از فضای شخصی اهمیت کمتری دارند.
نگهداری ارزان
یک مطالعه توسط Bankrate نشان داد که 21٪ از خریداران خانه هزینه های مربوط به نگهداری خانه خود را "به طور قابل توجهی دست کم گرفته اند" و بسیاری از پاسخ دهندگان ادعا کرده اند که اگر متوجه می شدند هزینه های تعمیر و نگهداری چقدر گران خواهد بود، بیشتردر مورد خرید خود فکر می کردند. بنابراین، خریداران خانههایی میخواهند که پایدار و در مصرف انرژی کارآمد باشند. شما باید به دنبال ساخت خانه هایی با این فاکتورها باشید، زیرا این می تواند به عنوان یک مزیت کلیدی هنگام بازاریابی ملک مورد استفاده قرار گیرد. خانههایی که اندازه کوچکتری دارند، اما با مواد باکیفیت، بادوام و عایق ساخته شدهاند، میتوانند بهعنوان خانه هایی با طراحی خاص برای نگهداری ارزان بازاریابی شوند. این می تواند به عنوان راهی برای جذب کسانی که برای بار اول خرید می کنند و از خانه های نوساز دوری می کنند استفاده شود.
تجهیزات هوشمند- اما سودمند
این که فرض کنیم افراد جوان تر می خواهند خانه هایشان به تمام فناوری های هوشمند موجود مجهز شود، به نوعی تنبل فرض کردن آن هاست. هرچند درست است که برخی ابزارها خانه را مطلوبتر میکنند (مخصوصاً برای نسل جدید)، بسیاری از فناوریهای هوشمند تنها به هزینههای یک خانه میافزایند بدون اینکه ارزش واقعی به آن بیافزایند. با این حال، خریداران خانه در حال حاضر به دنبال تعداد انگشت شماری از این تجهیزات هوشمند هستند. این ویژگی ها عبارتند از:
باید به خاطر داشته باشید که داشتن تمام تجهیزات هوشمند موجود برای یک خانه، هزینه خرید و نگهداری خانه را بالا می برد. با توجه به تقاضای فعلی برای مسکن مقرون به صرفه تر، سازندگان خانه باید بسیار مراقب باشند که تجهیزات هوشمند بلااستفاده را اضافه نکنند.
مکان و اجتماع
یافته قاطع گزارش سال 2021 بینش خریداران مسکن بانک آمریکا این بود که مکان هنوز هم عامل اصلی است که مردم هنگام ارزیابی خانه برای خرید، به آن توجه میکنند.
چندین دهه پیش، خریداران خانه بیشتر نگران یافتن املاک در مکانهایی بودند که احساس میکردند جذاب هستند تا بتوانند در هنگام فروش خانهشان سود خود را به حداکثر برسانند.
در حال حاضر، همانطور که توسط 51٪ از افراد زیر 30 سال و 31٪ از افراد بالای 55 سال گزارش شده است، خریداران خانه به دنبال مکان هایی هستند که حس اجتماعی قوی داشته باشند و همسایگان در آن با یکدیگر ارتباط داشته باشند. پیامد این امر برای شرکت های ساختمانی مسکونی این است که قبل از خرید هر زمینی به تحقیقات بیشتری در مورد مردم یک مکان خاص نیاز است. شما نمی توانید فقط با ارقام و معیارها درباره جامعه قضاوت کنید، بلکه باید کمی عمیق تر کاوش کنید و دریابید که آیا یک منطقه واقعاً مکانی دلپذیر برای نقل مکان است یا خیر. این جنبه ای از موقعیت مکانی خانه است که برای خریداران اهمیت بیشتری دارد، بنابراین باید برای شرکت های ساختمانی نیز بیشترین اهمیت را داشته باشد.
جمع بندی
سازندگان خانه باید با ایجاد خانه های مطابق با خواسته های خریداران به رکود فروش خانه های نوساز پاسخ دهند. به طور خاص، باید توجه بیشتری به موقعیت یک خانه و جامعه ی اطراف آن، و همچنین ساخت خانه هایی با اتاق های کافی برای تسهیل کار ترکیبی معطوف شود.
مطالب مرتبط
افراد دارای مهارت در این زمینه
در صورتی که در این زمینه تخصص یا مهارتی دارید، پس از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مشخصات شخصی ، پروفایل خود را به لیست زیر اضافه نمایید .